Novi Sad
22.11.2012.
13:16 > 09:47
Novosadski proizvođač autobusa "Neobus" od danas je, odlukom Privrednog suda, u stečaju, saznaje 021. Kako za naš radio kaže predsednik sindikata, radnici ove firme su spremni da u roku od sedam dana nastave proces proizvodnje.          
  • 23.11.2012 19:10
    milanko
    Da li je neko od vas video invalida u kolicima kako u N.Sadu ulazi u autobus.Ta rampa o kojoj pricate je budalastina,kao mi smo proevropski i pruzamo mogucnost da invalid koristi gradski.Pa taj koji sa kolicima udje u 7 ili 2 u spicu dobice orden.Formirajte centar sa 3 mala minibusa koji ce na telefonski poziv voziti invalide u kolicima gde zele po gradu.
  • Kuki

    23.11.2012 16:58
    Stručnjaci nude pomoć
    Zovite Vasina i Protića ,a po potrebi Čanka i Jerkovku ( Pajtić će biti na ,,Službenom putu")imaju para od privatizacija pa nek spašavaju narod.Na ranu da ih staviš kako pričaju lepo i ,,pametno"ali još bolje RADE.
  • sima strahota

    23.11.2012 10:05
    ..neobus ne moze sam, grad ne sme da fantazira sa zahtevima vec mora da pomogne neobusu direktno i indirektno da se osposobi da pravi prihvatljive autobuse..
    ..onoliki univerzitet sedi na drugom kraju grada, pa valjda neko od tih profesora i asistenata ima ideju kako nesto postojece upodobiti necem novom, nedostatak svesti o zajednickom interesu dovodi do gubitka pojedinacnih interesa, uspesna drustva se razlikuju od ovih drugih upravo po tome..
    ..jbga, danas mi se ne svidja rucak kuci, odem kod komsije pitam ih sta ima kod njih i platim racun kao u kafani, sutra necu imati da platim struju a komisije ce da otvore restoran i idu u tursku na more..
  • Animator

    23.11.2012 09:52
    Kapitalizam, ah taj kapitalizam...
    @stojilo

    Osobe koje nazivaš "drugovima" se makar trude da nešto promene na bolje u ovom našem večito tranzicionom društvu. Činjenica je da su, i uprkos "podmetanju klipova" iz Beograda uspeli da ostvare sasvim solidne rezultate u Vojvodini. Ako misliš da su oni krivi što je neki Arapin odustao od cele priče sa Neobusom, onda ti shvatanje kapitalizma (realnosti) nije jača strana. Uostalom, u ovoj zemlji se najbolje živelo u vreme "drugova" pa im je to u neku ruku i kompliment.
  • Raja

    23.11.2012 05:09
    Ne razumem kako celokupna privreda moze da se dovede u tako jadno stanje. U Novim Sadu, u Vojvodini, u Srbiji, pored toliko profesora ekonimije, pored toliko fakulteta za menadzment koji izbacuju vrhunske strucnjake, kako moze da privreda ne radi. Kad se malo bolje zamislim, nije mi jasno zasto ekonomski fakulltet traje cetiri godine.
  • 23.11.2012 02:52
    GeneracijeBezBudućnosti

    Dan kada je sve počelo da se raspada i propada je:

    05.maj 1980.
  • -

    22.11.2012 22:28
    -
    na kraju ce sami reci-e sada se odvoj'te od srbije, slobodno
  • pera

    22.11.2012 21:36
    pod 1. Gsp je odlucio da kupuje gasne autobuse, neobus ih ne pravi.
    Pod 2. Kada je gsp kupio 16 dizel autobusa, neobus je ucestvovao na tenderu, bila ispravna ponuda, ali je bio skuplji od iveca za 7000€. Sto je skuplji pitajte njih. Zakon ne dozvoljava da kupis nesto skuplje u kvalitetu, mada sumnjam da je volvo/neobus sa modelom starim 8 godina u kvalitetu iveca, al ajd.
    Pod 3. Arap se povukao, zasto? Pitajte Kijca on sigurno zna.
    Pod 4. Neobus bi svakako propao zato sto nema razvoj, koji je jako skup. Nazalost nismo u stanju da pratimo tehnologiju zbog mnogo razloga.

    Eto kako stvari stoje, ako ima nekih pitanja tu sam.
  • stojilo

    22.11.2012 19:57
    @anonimus-kom
    Svaka cast na komentaru:kratko jasno ,tacno.
    Ko shvata o cemu se radi,shvatice.

    Nezaobilazni su:drug Vasic(Savez sind. met. radnika) i drug Vasin (pokr. ministar za rad...).

    Cega se nabrojana druzina dohvati,tu trava vise ne raste.
  • nsnn

    22.11.2012 19:09
    @Anonimus
    i kod ovih je klima standardna, a uprava gsp je posbno zahtevala autobuse bez klime zbog ustede, kao sto je i slucaj sa ikarbusima niskopodnim isto je uradjeno, pozdrav za gspns ovom prilikom na toj "genijalnoj" odluci

    prvo idi malo na net i njihove sajtove pa se informisi, a ne da lupas gluposti, a i pogledaj malo kako im izgledaju autobusi poslednji sto su radjeni, nista ne zaostaju za evropskom konkurencijom ni po dizajnu ni po opremi a pogotovo ne po kvalitetu izrade tako da modernizacije krajnjeg proizvoda ne fali
    http://www.neobus.rs/
  • aca

    22.11.2012 18:51
    bilo je vreme
    konacno...a koliko se ja secam , arapin se povukao kad je shvatio da ga potkradaju.
  • 22.11.2012 18:34
    kom
    Šta je potrebno za stečaj u Novom Sadu:
    Razvojna banka Vojvodine(ranije Metals banka),politička podrška iz Izvršnog veća,obavezan sastojak je SSSS(samostalni sindikat),tajkun koji će naknadno da se pojavi(ono što ostane iza stečajnog upravnika).U slučaju Neobusa svi sastojci su tu,osim što još nije sigurno koji je tajkun iza svega.
    Primera od ranije je dosta:Motins,Petar Drapšin,Jugoalat,Jugodent,...Recept isti,menja se samo naziv preduzeća.
  • 22.11.2012 18:22
    Mnogi ce mi zog ovog lupiti minus ali cinjenica je da ju tu krivo rukovodstvo koje nije ulagalo u modernizaciju i zbog toga su i tu gde jesu.
    A svi vicu preko leta sto nema klime ni jedan autous koji je neobus pravio za gsp nije opremljen klima uredjajem jer je to kod njih dodatna oprema koja se poseno placa.
    A kod drugih proizvodjaca je klima uredjaj standardna oprema kao i rampa za ulaz invalida.
  • sale ns

    22.11.2012 18:06
    Ne mog uda verujem ?!
    FAntastično i gotovo neverovatno - mapisali ste nešto što makar malo negativno aludira na našeg premijera i bivšeg poflavicu ! SVAKA VAM ČAST ! A što se tiče nesretnog NEOBUS-a to je samo još jedna u nizu nekadašnjih uspešnih NS firmi koja je propala nakon dolaska demokratije. Nije ni čudo da je ova firma propala kada je pre nej tu sudbinu doživeo jedan YU mlekarski gigant i velika rafinerija. ŽIVELI PROCENTI !!!
  • B

    22.11.2012 16:42
    Sramno
    Žalosna je sudbina ovog preduzeća. Hajde da vidimo šta se iz nje može naučiti:
    Sve zemlje na tenderima favorizuju domaće proizvođače - osim naše.
    Nigde se tako lako ne prodaje ono što je mukom stvarano decenijama - kao kod nas.
    Čuvajte se investitora iz Saudijske Arabije, kao i ugovora sa Holanđanima (ko razume, shvatiće)
    Političari su gori od raka, gube i SIDE - zajedno
    I za kraj, Čika Jova Zmaj: "Iz ovog se nešto i naučit' dade: hulje lepo zbore, a nitkovski rade"
  • Beda In

    22.11.2012 16:22
    Čim nadođe pustinjska prašina
    Odma' ovim našim slepcima što nas vodaju, upadne u oči... i fatamorganama nikad kraja...ali nikad!!!
  • boki

    22.11.2012 16:06
    podrska radnicima
    Radio sam u fabrici neobus.Voleo bi da fabrika autobusa pocne da radi kao nekada.Nadam se da ce da bude tako
  • nsnn

    22.11.2012 15:50
    tuzno i zalosno, od giganta novosadske industrije koji je u svoje doba izbacivao od 200 do cak 400 autobusa godisnje, fabrike cija vozila vec 40 godina prevoze hiljade novosadjana svaki dan, smo stigli do prezaduzene firme u stecaju i dugovima sa obustavljenom proizvodnjom

    a i zasto gospoda iz gsp-a ne nabavlja autobuse od neobusa vec se uvoze iz italije, ceske i ne znam ni ja odakle ? ko me ubedi da je jeftinije kupiti autobus u italiji i dovesti ga u srbiju sa svim carinama, nego kupiti na drugom kraju grada ima pivo od mene
  • sima strahota

    22.11.2012 15:33
    ..ako se dobro secam, arapin se povukao kad mu je postalo jasno da novosadsko gsp iz sebi znanih razloga favorizuje uvozne autobuse u odnosu na neobus..
  • Bajka

    22.11.2012 15:12
    Nekada davno u jednoj vlasti...

    "taj posao su vojvođanski premijer Bojan Pajtić i bivši predsednik Srbije Boris Tadić ocenili kao "najbolju privatizaciju u Srbiji".
  • neobus

    22.11.2012 15:10
    @private
    " Najbolje je, od bote i bojana je"

    Kamo srece da ih nismo ni upoznali.
  • 22.11.2012 14:45
    Da pravite za Beograd,..., ne moze. Probajte sa Becom, Pestom, Zagrebom,..., mozda Pristina ili Podgorica? Tuzla, kao grad pobratim?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna